Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdate profil sjekk

Anbefalte innlegg

********* beskrivelse av seg selv

Hei på deg!

Her ser du en ung mann på 23 år som er bosatt i ett lite tettsted utenfor Oslo. Omtenksom og småsjenert kan definere meg om dagen, ihvertfall slik jeg hører fra vennene mine.

Jeg er en ganske rolig person som liker å ha det stille rundt meg, men kan alltids bli med på en fest med gode venner. Vokst opp med frie tøyler og har alltid hatt en mening om alt, uansett om det interesserer meg lite. Kan være litt for rask dømmende ovenfor andre mennesker, men er alltid høflig. Jeg hater rot, så leiligheten min er alltid i tipp/topp stand.

Livserfaringen min har lært meg at man ikke oppnår noe uten å yte maks, så mitt motto er: "Hard work surpasses talent".

********* beskrivelse av sin drømmepartner

Jeg er ser etter ei jente/dame som har noen av mine interesser. En som gjerne blir med å spille, gå tur, se film. Rett og slett det jeg selv gjør på fritiden min nå alene.

Ironi og sarkasme gjør at samtaler blir enda morsommere så lenge det ikke overdrives. Hun må ha en viss grad høflighet og ikke være for pirkete på småting. En som er ærlig med seg selv og tillitsfull.

Ser for meg ei som er litt lavere enn meg selv, helt gjennomsnittlig figur som kan bli med på en evt joggetur/gåtur om sommeren. :)

********* beskrivelse av sin jobb og interesser

Jeg har en jobb som jeg drar til hver dag og etter dette drar jeg på treningsenteret, trener 3 dager i uken med fokus på styrke. Når jeg kommer hjem skrur jeg som regel alltid på musikken som den HiFi interesserte jeg er og hører på alt egentlig. Spillverdenen har vært en stor del av livet i mange år så mye tid går bort her. Filmentusiast av alle sjangere.

Når helgen kommer tar jeg kontakt med venner som blir med på den lokale puben, hvor vi diskuterer alt mulig rart og slapper av etter en hard arbeidsuke.

Har stor interesse/lidenskap for det japanske språket og landet. Dette kom da jeg begynnte å se Anime og lese Manga serier for rundt 6 år siden. Jeg har veldig lyst å reise dit og hvis tålmodigheten holder, vil jeg gjerne lære språket engang. Anonym poster: 0e94d96be99148d95e4c60db3d151c4b Anonym poster: 0e94d96be99148d95e4c60db3d151c4b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...