eirikol1 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Heisan, har ein AMD Phenom II x4 980 @ 3,7 ghz. Har eit problem i det at eg frå ikkje opp tempraturen på prosessoren. Opna HWmonitor rett etter boot, og der sto det 17 grader på alle 4 kjerner, så gjekk det sakte ned på 0. Har prøvd med Core Temp, og der står det også 0 grader. Skifta også kjølepasta i dag, men tempraturen har ikkje komt opp på lenge! Så hadde våre litt kjekt å sitt at cpu'en ikkje ligger på 60-70 grader liksom... Vifta bråker ikkje meir enn normalt, men vill gjerne sjå fordiom... Skifta i får standard AMD pasta, til Noctua NT-H1. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Får du annet resultat i BIOS, om du har mulighet for å sjekke temperaturer der? 1 Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Starta den opp i boisen, og der fekk eg opp tempraturen, og på gøy så tukla eg litt med cpu instillingane som førte til at eg ikkje fekk boota, så resetta eg cmos, og no har eg tempraturane mine i HWMonitor Vist eg ikkje tar heilt feil, så meina eg at tempraturen har gått ned 5-10 grader etter eg skifta kjølepasta Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå