jeanette roger Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kongens Land Bildet er fjernet. Beskrivelse: kongsgården...jorde m utsikt til asker bærum...smil Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Meget uskarpt og ekstrem kontrast..sorry, dette var egentlig skuffende fra deg jeanetteroger..du kan SÅ mye bedre..smil . Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Meget uskarpt og ekstrem kontrast..sorry, dette var egentlig skuffende fra deg jeanetteroger..du kan SÅ mye bedre..smil . hmmm...da er det mulig noe kluss på min maskin..så fint du sier fra...skjermen hakker og hopper og jeg som trodde de var krystalklare med løv som blåser bortover...tar det vekk da...tenkte vise meg fra en annen side for en gang skyld med ren natur...alkle like gale eller...takk for svaret Terje,god kveld Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 God kveld Jeanette :-) Lenke til kommentar
John Schliemann Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Terje sier vel alt her. Dessuten er eika underbelyst, noe som skjer ofte når bildet inneholder mange lyse partier som her. Det kan rettes opp ved å lysne skyggepartier, men vær forsiktig, det kan gi støy. Bildet var veldig lite, så det er vanskelig å se nærmere på det. Jeg lurer på om du har problemer med dataskjermen din for mange av bildene dine virker ikke helt skarpe? Vær forsiktig i redigerinsprogrammet; det er fort gjort å dra for hardt i spakene. Det er vanskelig å si hva som er galt når det ikke kommer frem opplysninger om bildet, men slik det er nå falt det ikke i smak. Beklager. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg