Gå til innhold

BK: Kongens Land

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget uskarpt og ekstrem kontrast..sorry, dette var egentlig skuffende fra deg jeanetteroger..du kan SÅ mye bedre..smil .

hmmm...da er det mulig noe kluss på min maskin..så fint du sier fra...skjermen hakker og hopper og jeg som trodde de var krystalklare med løv som blåser bortover...tar det vekk da...tenkte vise meg fra en annen side for en gang skyld med ren natur...alkle like gale eller...takk for svaret Terje,god kveld

Lenke til kommentar

Terje sier vel alt her. Dessuten er eika underbelyst, noe som skjer ofte når bildet inneholder mange lyse partier som her. Det kan rettes opp ved å lysne skyggepartier, men vær forsiktig, det kan gi støy. Bildet var veldig lite, så det er vanskelig å se nærmere på det. Jeg lurer på om du har problemer med dataskjermen din for mange av bildene dine virker ikke helt skarpe? Vær forsiktig i redigerinsprogrammet; det er fort gjort å dra for hardt i spakene. Det er vanskelig å si hva som er galt når det ikke kommer frem opplysninger om bildet, men slik det er nå falt det ikke i smak. Beklager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...