Storz Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei! Jeg mottok Intel 520 Series 60GB SSD idag, men når jeg plugger den inn med SATA kabel, og strømtilførsel, vil ikke PCen "skru seg på", delvis: Skjermen forblir svart, men LEDs og vifter starter. Hva skjer?! Litt drøyt om den ikke skal fungere, fordi jeg betalte 800 kr (jeg er bare 13 år, så penger renner ikke akkurat inn, for å si det slik. Blir en god del støvsuging for komponentene jeg har lyst på! ). Dette er den første SSDen jeg noen gang har hatt med å gjøre, så er komplett nybegynner. Jeg brukte en av strømpluggene fra PSUen og brukte den ene SATA kabelen som fulgte med ASUS P8P67 LE, plugga inn i SATA porten på HK, og en svart skjerm er det jeg møter. HVA gjør jeg, men viktigere: HVORDAN. Og når det er fikset, så vil jeg overføre OS, nettleser og Photoshop til SSDen. Hvordan gjør jeg det? Har hørt at man bruker software, er det sant? Hvilke bruker man? Og jo, en ting til. jeg kjøpte Komplett-PC, fra komplett.no, og da fulgte det med en keykode til Home premium. For noen måneder siden kjøpte jeg en Ultimate key av en venn, han sa 200 kr, så jeg antar at den er falsk, men han er en god venn, og han sa at han fikk den billig, og at han ikke hadde brukt den. JA, den fungerer, så da er den vel ekte? Vil det skape noen problemer hvis den er fake? Jeg kastet lappen han skrev den ned på etter at den fungerte, så... Har fremdeles Home Premium keykoden. TAKK FOR ALT SVAR! Mvh Storz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå