Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Frykt?

En_annen

Anbefalte innlegg

Gjennom det siste året (2011) en har jeg gått inn for å få flere venner og bli mer populær, siden jeg før var den gutten som satt alene. Nå har jeg flere venner og jenter som liker meg. Problemet er at når jeg oppdaget hva jeg hadde fått til, fikk jeg plutselig en frykt for å miste det. Det er som hver gang jeg snakker eller er ilag med noen (noe jeg er til en hver tid nå) er jeg redd for å si eller gjøre noe galt, selv om jeg er fult klar over mine ganske velltrente sosiale ferdigheter. Hvordan kan jeg bli kvitt denne frykten?

Endret av En_annen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis folk rundt deg slutter og like deg for den du er, inc det og være ett menneske som kan gjøre feil, ja så gjør de deg en tjeneste, for da trenger du noen bedre venner enn det.

Ønsker du ikke att folk skal like deg for den du er, eller bare den\det som du vil\lar dem tro at du er ?

Du vil aldri bli et sterkt menneske om ikke du lærer og godta deg selv, og heller ikke lære og elske deg selv.

Ikke tro at det er positivt eller nødvendig og være en kameleon blant venner. Men finn deg skikkelige venner, det vil du ikke angre på, men for og finne dem, må du først tørre og være den du er, for og i det hele tatt finne det ut.

Det jeg har skrevet over gjorde jeg i en fei uten noen dyp analytisk tankegang, det kan nok sikkert ordlegges og eller forklares mer korrekt\rettet på. Men Hvis man leser mer enn bare ordene og prøver og forstå tanken min bak så mener jeg det er mulig å få tak i min tiltenkte mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...