Star Fox Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei alle bileksperter! :3 Jeg er på jakt etter en bil til ca. 30 000 kroner og lurte på om noen av dere hadde noen biltips til meg? Er ute etter en sedan, men har ellers få preferanser. Har hatt førerkortet i to år snart og siden jeg flytter utenfor "kollektivringen" i byen min ser jeg meg nødt til å kjøpe meg en bil. Kan kanskje strekke meg til 40 000, men ser helst at det holder seg rundt 30 000, men hvis man får mye mer for pengene så... ja. xD Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 En ting du bør regne på er hvor store ekstrautgifter du kan svelge hvis noe skulle ryke på en gammel bil. Det er ikke uvanlig med reparasjonskostnader på 20000kr eller mer på en gammel bil hvis noe stort ryker, eller flere små. Du skal ikke se bort fra at det kan lønne seg å kjøpe en ny/ere bil med tanke på uforutsette utgifter. Det er også mange meget gode leasingavtaler å få, f.eks Citroen C3 til 995kr/mnd. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Se på BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen. Finner mye greit til 30-40k her. Sjekk finn og autodb hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå