Anonym259235 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Når man har tentamen får man lov til å gå hjem når man er ferdig og har levert. Jeg skal snart ha tentamen på oppsamlingsdag, eller bare alene fordi jeg var syk da klassen hadde den. Lærerne sier at vi da ikke får lov til å dra hjem? Har ikke jeg rett til å dra hjem? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 om du har andre timer etc etter tentamen så har du ikke det, grunnen til at du får gå hjem på standard temtamensdager er jo fordi at klasserom brukes hele dagen, samt at det blir mye unødvendig støy og at det vil være enklere å arrangere juks. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Retten din til å dra hjem hører sammen med at det ikke er andre obligatoriske aktiviteter på tentamensdagen enn tentamen. På en oppsamlingsdag vil det normalt foregå andre aktiviteter som du er tatt ut fra for å delta på tentamen. Når tentamen er over er "unntakssituasjonen" også over, og du må returnere til dine vanlige aktiviteter. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå