Oskov Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei! Jeg lager en tråd her for sønnen min. Han prøver å se på bl.a. Mario kart på youtube over 3ds`en, men får opp en feilmelding: "The Adobe Flash Player or an HTML5 supported browser is required for video playback. Get the latest Flash Player Learn more about upgrading to an HTML5 browser" De to siste linjene er linker han kan trykke på, men jeg har ikke peiling på om 3ds støtter Flash player, eller om man kan oppgradere til "HTML5" browser på 3ds. Noen som har peiling som kan si hva vi kan gjøre for å få sett på youtube over 3ds? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Man kan ikke se på youtubefilmer på 3ds, fordi den ikke støtter flash eller html 5 video, og nintendo kommer ikke til å støtte noen av formatene i fremtiden. Grunnen til det er at den ikke har maskinvareakselerasjon for video, samt kun 128 MB minne som er veldig lite for filmer. 1 Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Takk for svar; har lurt litt på det her, så det var greit å få avklart. Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg har lest litt rundt og der ser desverre ut til at 3ds ikke supporter flash i det hele tatt, og det finnes foreløpig ingen programmer som får det til å funke heller. edit: var litt treg til å svare der:) Endret 27. mars 2012 av Malactica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå