HelloKjersti Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Disse karene vil du ikke møte i en mørk bakgate. Les hele saken Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 En ide og høre med Thomas Giertsen ? Hørte han har fått ekspertise på Kremer ? 2 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Illustrasjonsbildet i saken er modellert etter rumpa til Giertsen 1 Lenke til kommentar
Caleb Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ganske kult egentlig, virker som utviklerene har fått endel inspirasjon fra parasitt soppen som infiserer "zombie ants". Den fester seg til hodet på mauren å begynner etterhvert å gro ned i hjernen for deretter å kunne kontrollere mauren. Soppen kontrollerer tilåmed hvor mauren skal dø så soppen får optimale vekstvilkår. Det må være den mest troverdige zombie apokalypsen jeg har sett i et spill så langt ihvertfall. En kollega av meg fortalte meg om zombie ants når vi så artikkelen. http://youtu.be/2irXpAMBHkE 2 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Kjedelig at dette spillet ikke er multiplatform. Er denne type spill jeg vil spille og ikke Happy action theater Kinnect... Får håpe noen lager noe spennende til 360'en snart da. Endret 28. mars 2012 av hitman47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå