Gå til innhold

Hvilken PC bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei

Min snart 4 år gamle HP tok kvelden i går. Når jeg slår den på funker den i et par minutter før den begynner å flimre på skjermen og det er umulig å se noe som helst. Mulig det går an å fikse, men jeg orker ikke ta meg bryet da jeg tror det koster mer enn det smaker uansett. På tide med en ny.

Jeg trenger en bærbar som er STILLE (HP bråker som f), og funker godt. Jeg har testet en Asus, og de er stille og går smertefritt. Vurderer det.

Skal bare brukes til skolearbeid og surfing.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du se det som vises på skjermen hvis du lyser på den?

I såfall er det gjerne bare belysningen som har dødd, men det kan også være omformeren til den. Begge disse er rimelige komponenter som er mulig å bytte.

Du må huske at du kan ikke dømme et helt merke pga en enkelt modell...

HP har mange bra, f.eks. dv6.

Hvis du skal ha ny må du si noe om hva du ønsker; størrelse, pris, batterilevetid osv.

Hva er skolearbeid for deg? Kun office-bruk? Noen driver jo med litt mer krevende programmer på skolen...

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Kan ikke se noe som helst på skjermen, det er horisontale grønne og svarte linjer som ligger oppå hverandre, og umulig å gjøre noe som helst annet enn å restarte, så skjer det igjen.

Det som er viktig for meg er at den er stille og at den ikke går varm! Når det gjelder pris kan jeg ikke ta meg råd til noe over 4500. Og når det gjelder skolearbeid er det ikke noe krevende saker, kun office og den slags! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...