eirikol1 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Heisan, har eit lite problem, bruker mac på skulen, og då bruka eg office, officepakken fant eg frå bukta, og er då office 2008. Dette har då ikkje vert noko problem fram til no, då eg fekk ein mal av ein lærar, der formelen "EFFEKTIV.RENTE" ikkje blir oversatt. Også når eg skal gjere det læraren gjer så er eg usikker på kva formel so blir rett. Har prøvd å oversette effektiv.rente til effective.rent, men det funka ikkje.... Har prøvd å skifte språket på dataen til norsk, gjekk ikkje, og finner ingenting i instillingane til excel. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei Funksjonen heter EFFECT på engelsk. Tidligere har den ligget i en tilleggspakke "Analyseverktøy", og slike har ikke oversatt seg slik andre funksjoner gjør. Excel 2008 er elendig utstyrt så kanskje er den ikke tilgjengelig. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hjelp til piratkopiert programvare har aldri vært populært på forumet. tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg