Adii Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Har et lite spørsmål som kan kanskje noen kan hjelpe meg med. Mange late dager, så da blir det mye tid til filosofering Hvis man går på peppes og bestiller takeaway- pizza med levering... Kan man da sitte på med den leveringa hjem gratis? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan nesten garantere at du ikke får sitte på. Men vet det ikke. Sånn litt off topic, en kompis av meg la ut dette på fb i dag: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Vi hadde ingen regler på det da jeg var sjåfør. Det skader ikke å spørre? Det verste som kan skje er at de sier nei. 1 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Men kjedelig hvis du ikke får lov og så er det ingen hjemme til å ta imot pizzaen... Det er ikke bare-bare å finne en taxisjåfør som kjører fortere enn pizzabudene 1 Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hvis man går på peppes og bestiller takeaway- pizza med levering... Kan man da sitte på med den leveringa hjem gratis? Spør dette spørsmålet på peppes, hvis du er hyggelig å smilende kan det være de sier ja "den som intet våger, intete vinner" -frank Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har benyttet meg av denne løsningen før, men tror egentlig ikke det er noe som er veldig populært blant pizzabudene. Dette var riktig nok ikke Peppes, men en lokal pizzarestaurant. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Haha jeg liker problemstillingen Jeg tror forøvrig ikke det vil være noe problem. Jeg har en kompis som kjørte for pizza chef og det hendte ofte at jeg satt på. Nå var det riktignok en kompis, men hvis peppesduden er litt ålreit så får du helt sikkert sitte på! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Men kjedelig hvis du ikke får lov og så er det ingen hjemme til å ta imot pizzaen... Det er ikke bare-bare å finne en taxisjåfør som kjører fortere enn pizzabudene Du bestiller jo ikke pizzaen før du har spurt om du får sitte på! 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Mon tro man får lov til å spise litt på pizzaen før man kommer hjem? Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 For å svare på spørsmålet til TS: I utgangspunktet nei, men jeg har gjort det en gang tidligere Så mao, du taper ingenting på å spørre. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har også kjørt kunder hjem før. Ikke helt ideelt, da det er noe sært med forsikringene vi har osv. Men spør du pent, så er de nok behjelpelige med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå