V. Haugen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hør Radioresepsjonen og Misjonen når du jobber i hagen. Slik blåser du liv i podcastene Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ser bare ett problem her, å høre på radioresepsjonen mens man reiser alene på fly er tilnærmet umulig, latterkrampen hadde tatt meg i sikkerhetskontrollen å tårene trillet halvveis over Sverige! Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg bruker podkicker på android. Enkel å bruke, holder oversikt over hvilke podcast jeg har hørt og gratis. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ser bare ett problem her, å høre på radioresepsjonen mens man reiser alene på fly er tilnærmet umulig, latterkrampen hadde tatt meg i sikkerhetskontrollen å tårene trillet halvveis over Sverige! Folk ser så rart på meg når jeg rusler gatelangs og pluttselig bryter ut i latterkrampe. Rare greier. 1 Lenke til kommentar
Novazane Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Når vi er inne på podcast. Sjekk ut Going Quantum på youtube eller podcastene haans via feeds eller hva enn det heter. Start off med Episode 9. Takk meg etterpå dere har hørt gjennom mixen Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 PocketCast til Android. Det ser flott ut, og er svært funksjonelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg