Karl Martin Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei Er det noen her som har prøvd EK sine komplette kit? Tenker på dette : http://www.ekwaterblocks.com/shop/kits-cases/kits/ek-kit-h3o-360-hfx.html Trenger virkelig bedre kjøling på nye HK og prosessor, men med en saftig baksmell på skatten er det ikke dessverre ikke et tema å kjøpe det jeg hadde planer om av vannkjøling. Jeg vet at det er svært mye bedre å sette sammen selv, men for å holde prisen nede, så må dessverre gå for en litt billig løsning. Setter pris på alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Fint sett det der. Du kan tilogmed utvide til et skjermkort uten at du nødvendigvis behøver å bytte ut noe. Dette er jo kun en CPU-pakke så hovedkortet får du ikke gjort noe med, men under normale omstendigheter skal ikke vannkjøling av dette være nødvendig. Lenke til kommentar
Karl Martin Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Takker for svar. Har ikke planer om blokk på HK (ordla meg dårlig). Får se om jeg bestiller dette. Tenkte å se hvor langt jeg kommer på techbay med rundt 3k hvis jeg plukker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå