nysgjerrigper123 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Hei! Endringer på vaktlisten fra fredag. Du eri kke satt opp på jobbing denne helgen. Kom innom en dag slik at vi kan ta en prat. Men ikke i dag Hva er dette et tegn på?... Fra sjefen min.. Endret 27. mars 2012 av nysgjerrigper123 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sureño Skrevet 27. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2012 Spør noen totalt fremmede som ikke har noe kjennskap til verken deg eller jobben din, de vet sikkert. 28 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ja, det ser ut som at du har fått sparken. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Det VET når du har fått sparken. Og vet du ikke så har du ikke fått sparken. Enda. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Steg 1: Vær forberedt på at dette ikke er godt nytt. Steg 2: Les AML. Her står det noe sånt om oppsigelser: Det er ikke lov å si opp en ansatt uten god grunn. Denne grunnen må også være i tråd med eventuell nyansattelse i samme eller tilsvarende stilling. Sjefen kan ikke si at de skal ha en nedbemanning, si deg opp, og ansette en ny i din stilling dagen etter. Da har du krav på stillingen. Dette er for å forhindre misbruk av skjellig grunnlag til oppsigelse. Du må ha motatt to muntige, og en skriftlig advarsel om grunnlaget er slett arbeid. Det må også gå 2 månender mellom hver advarsel. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Arbeidsmiljøloven beskriver prosessen for når et arbeidsforhold skal opphøre i kapittel 15. Merk særlig at loven ikke fastsetter noe krav om antall muntlige eller skriftlige advarsler som må til før en oppsigelse. Før oppsigelse kan skje skal spørsmålet drøftes med den ansatte, så langt det er mulig (arbeidsmiljøloven § 15-1). Det er godt mulig dette er et slikt drøftelsesmøte. 1 Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Fuck yeah......... I got fired Noen som har interesse av å høre hvorfor? ^^ Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Haha, jobber på et motell der jeg skal rydde og holde styr på oppvasken. Jeg tenkte sånn at jeg burde ha samme arbeidsoppgaver som de voksne der, så hvis de begynte å snakke sammen osv. tok jeg meg like så greit en matpause. Jeg svarte medarbeiderne når de ba meg gjøre ting med en høy stemme Jeg sa til en kunde at hun kunne dra seg til helvete mens jeg sto i kassa Jeg ga penger tilbake uten å bokføre det Jeg hadde munnen full av mat mens jeg sto i kassa Haha, faen for en dårlig medarbeider jeg var, når jeg tenker meg om! + at jeg dro hjem når jeg ville.. 3 Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Can't say i feel sorry for you bro 8 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 og du spør om du har fått sparken ? Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Haha, er ikke på utkikk etter sympati, nei.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Arbeidsmiljøloven beskriver prosessen for når et arbeidsforhold skal opphøre i kapittel 15. Merk særlig at loven ikke fastsetter noe krav om antall muntlige eller skriftlige advarsler som må til før en oppsigelse. Før oppsigelse kan skje skal spørsmålet drøftes med den ansatte, så langt det er mulig (arbeidsmiljøloven § 15-1). Det er godt mulig dette er et slikt drøftelsesmøte. Tja, enten er det snakk om eit drøftingsmøte, eller så er det snakk om at arb.gjevar nyttar seg av arbeidsgjevar sin styringsrett. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 rart du ikke ble sparka etter en time Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Haha, jobber på et motell der jeg skal rydde og holde styr på oppvasken. Jeg tenkte sånn at jeg burde ha samme arbeidsoppgaver som de voksne der, så hvis de begynte å snakke sammen osv. tok jeg meg like så greit en matpause. Jeg svarte medarbeiderne når de ba meg gjøre ting med en høy stemme Jeg sa til en kunde at hun kunne dra seg til helvete mens jeg sto i kassa Jeg ga penger tilbake uten å bokføre det Jeg hadde munnen full av mat mens jeg sto i kassa Haha, faen for en dårlig medarbeider jeg var, når jeg tenker meg om! + at jeg dro hjem når jeg ville.. Du skjønner sikkert du er veldig overflødig for motellet når du driver på sånn 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Haha, jobber på et motell der jeg skal rydde og holde styr på oppvasken. Jeg tenkte sånn at jeg burde ha samme arbeidsoppgaver som de voksne der, så hvis de begynte å snakke sammen osv. tok jeg meg like så greit en matpause. Jeg svarte medarbeiderne når de ba meg gjøre ting med en høy stemme Jeg sa til en kunde at hun kunne dra seg til helvete mens jeg sto i kassa Jeg ga penger tilbake uten å bokføre det Jeg hadde munnen full av mat mens jeg sto i kassa Haha, faen for en dårlig medarbeider jeg var, når jeg tenker meg om! + at jeg dro hjem når jeg ville.. Du måtte spørre på ett forum om du har fått sparken når du hadde gjort alt dette? merkelig at det ikke ringte en bjelle hos deg før. Tviler på at du med den innstillingen kommer til å beholde noen jobber noe særlig lenge. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Uhm, var det en grunn til at du ga så til de grader faen ? Lenke til kommentar
Populært innlegg Pseudopod Skrevet 27. mars 2012 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2012 TS: Ikke no problem, bare finn deg en ny jobb. Du har jo en god referanse fra motellet som du kan føre opp på søknaden din så da stiller du sterkere enn mange andre! 10 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 At du i det hele tatt tvilte på om du kom til å få sparken eller ikke, hohoho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå