MartinLillo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Har akkurat bygget en ny pc , den har "dual LAN" på hovedkortet (ASUS A7N8X deluxe), problemet er at jeg ikke får logget meg på min egen FTP server. På den gamle pcen hadde jeg bare en LAN inngang, og hvis jeg setter opp en server i filezilla med den så fungerer alt fint. Jeg bruker altså samme linje på den nye pcen så jeg vet at port 21 er åpen. Må jeg deaktivere en av LAN inngangene på for at det skal funke ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 bridge dem Og i Windows XP gjøres det slik: Åpne 'Network Connections' i kontrollpanelet. Der skal du se to 'Local Area Connections', ett til hvert nettverkskort. Merk begge, og velg 'Bridge Connections'. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 velger du veiviseren så huker du bare av hakene et sted der inne. veiviseren finner du på samme sted som nettverks tilkoblingene Lenke til kommentar
MartinLillo Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Tusen Takk folkens , det funka 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå