Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jotun Fabrikker II Bildet er fjernet. Beskrivelse: V2 er Photomatix Tonemapping......... Link til bildesiden Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Brukbar dokumentasjon dette her Jeg liker jo versjon 2 best - mere «trøkk» i den. En 3-er fra meg RAK-foto Endret 27. mars 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Igjen et godt Jotun bilde - de får jammen dokumentert seg! Nå må jeg være ærlig å si at Jotun Fabrikker I for noen dager siden tiltalte meg i langt større grad. Er litt usikker på om jeg likte best V1 eller V2. Jeg er jo stor fan av tone mapping, men føler på en måte at V1 faller mer behagelig for øynene. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Brukbar dokumentasjon dette herJeg liker jo versjon 2 best - mere «trøkk» i den.En 3-er fra megRAK-foto Tusen takk;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Igjen et godt Jotun bilde - de får jammen dokumentert seg! Nå må jeg være ærlig å si at Jotun Fabrikker I for noen dager siden tiltalte meg i langt større grad. Er litt usikker på om jeg likte best V1 eller V2. Jeg er jo stor fan av tone mapping, men føler på en måte at V1 faller mer behagelig for øynene. Takker.Alltid vanskelig med en oppfølger,men jeg lærer aldri der..hehe;) Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 meget bra,spesielt fin dybde og romfølelse i bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 meget bra,spesielt fin dybde og romfølelse i bilde. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 En godt dokumentasjonsbilde - her likte jeg nok best v1. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Utsnittet med såpass mye luft over, kombinert med ditt eget ståsted høyt oppe på ferja og det perspektivet dette gir, skaper en effekt som gjør at blikket dras rett forbi bygningene nederst i bildet [hovedmotivet] og istedet lander på åsryggen og følger dette frem og tilbake - jeg må nestene tvinge blikket ned på fabrikken mens det hele tiden vil søke seg opp på åsen igjen og bort fra hovedmotivet. Ved å kutte i topp nesten ned til toppen av pipa forandrer alt det jeg har beskrevet seg og bildet blir mye mer behagelig å betrakte samtidig som blikket holder seg der det bør. Er ikke begeistret for behandlingen i noen av versjonene, men det er og blir en personlig greie. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 En godt dokumentasjonsbilde - her likte jeg nok best v1. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Utsnittet med såpass mye luft over, kombinert med ditt eget ståsted høyt oppe på ferja og det perspektivet dette gir, skaper en effekt som gjør at blikket dras rett forbi bygningene nederst i bildet [hovedmotivet] og istedet lander på åsryggen og følger dette frem og tilbake - jeg må nestene tvinge blikket ned på fabrikken mens det hele tiden vil søke seg opp på åsen igjen og bort fra hovedmotivet. Ved å kutte i topp nesten ned til toppen av pipa forandrer alt det jeg har beskrevet seg og bildet blir mye mer behagelig å betrakte samtidig som blikket holder seg der det bør.Er ikke begeistret for behandlingen i noen av versjonene, men det er og blir en personlig greie. Ingen dum ide,ang himmel,selv om den er kuttet 2/3deler ca allerede;) Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Enern klart best for min del... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Enern klart best for min del... Tusen takk Espen;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 veldig klare detaljerte disse bildene jan erik...fassinerer meg den type redigering... likte det fra sist best jeg da,men det er utrolig hvordan du får dette til..veldig bra...synes kanskje at det er for masse øynene skal se på her...og blir litt forvirret...men alt annet v det liker jeg og skulle gjerne prøve meg på noe i denne veien..,god kveld til deg og dine,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 veldig klare detaljerte disse bildene jan erik...fassinerer meg den type redigering... likte det fra sist best jeg da,men det er utrolig hvordan du får dette til..veldig bra...synes kanskje at det er for masse øynene skal se på her...og blir litt forvirret...men alt annet v det liker jeg og skulle gjerne prøve meg på noe i denne veien..,god kveld til deg og dine,smil Takker så mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg