RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 ... endene på brygga Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ett kutt mellom de 2 endene og du hadde hatt ett flott høyde format på en flott speiling..ja og fjernet den anda som ble igjen;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Her likte jeg best speilingen, den ble spennende, mens endene kom litt på 'sidelinja'. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Artig, stilig og spennende speiling av mastene - det var det som dro blikket mitt. Er litt enig med "avlivningen" av endene når det først blir nevnt Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Ett kutt mellom de 2 endene og du hadde hatt ett flott høyde format på en flott speiling..ja og fjernet den anda som ble igjen;) Her likte jeg best speilingen, den ble spennende, mens endene kom litt på 'sidelinja'. Artig, stilig og spennende speiling av mastene - det var det som dro blikket mitt. Er litt enig med "avlivningen" av endene når det først blir nevnt Hei alle tre og tusen takk for tipsene deres angående dette bildet fra brygga. Det var hele vitsen med de to endene det er jo det som er tittelen, men jeg skal prøve å lage ett uten ender. RAK-foto Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 likte det,det var spesielt og helt spes farge lys m den rammen oxo...skilte seg ut..smil Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 likte det,det var spesielt og helt spes farge lys m den rammen oxo...skilte seg ut..smil Hei Ja, da er vi enige - jeg også synes det ble litt spesielt --- og det er det som er meningen. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg