frankhaugen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg holder på med et lite program for å gjøre noen forskjellige regneoppgaver enklere, og jeg tenker det ville vært fancy med visning av utregningen, (dette for å gjøre det lærerikt). MEN jeg sliter med å finne en frei måte å ha kvadratrot, og andre avanserte formel-tegn i WPF, og lurte på om det fantes noe bibliotek for å vise fram ligninger som man kan kjøre i WPF. Alternativt kan jeg leke meg med bilder selvsagt men det tar mer tid og arbeid enn hvis det eksisterer en extension, eller noe til WPF. takk!! -frank Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bare kopier tegnet du trenger fra character map i windows og putt det i en textblock? Kvadratrot = √ = U+221A Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Fant denne... Aner ikke om den funker bra... Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Fant denne... Aner ikke om den funker bra... Siden du har vært VELDIG behjelpelig tidligere skal jeg tilgi din glipp for å ha linket til tidenes spam-side -frank Bare kopier tegnet du trenger fra character map i windows og putt det i en textblock? Kvadratrot = √ = U+221A jeg så mer etter det som rene design-elementer, eller som en "fill in the equation", men jeg gidder ikke sløse tid på design, så jeg får se om jeg finner en MathML-implementasjon somfaktisk funker men takk! -frank Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 woot?... Ah indeed... unnskyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå