IcedInsanity Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ferguson digger sammen med supporterne Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 FYTTE så viktig!! HERLIG!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Du ser tydelig at dette var den kampen Sir Alex frykta mest utenom den på etihad. Konge!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Poenget med å trille ball på slutten. Kulere å bare kjøre på. Ingen risk i det allikevel. Viktige tre poeng i dag!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Må ikke glemme Rio sin fantastiske takling på 0-0 noen min før målet på Yakubu, 1-0 Bburn ellers. intervju med Ash og Valencia (!!) nå!! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 AAAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Jeg får det ikke ut hvor deilig dette er! 5 poeng clear. Det er bare 20 runder siden City leda med 8 poeng. Utrolig jobb av Utd. Det blir Youngs humble pie med Valencia whipped cream til kveldsmat i natt! RED ARMY VAR HELT INSANE I DAG! 37 - The number of passes before Ashley Young's goal. Tiki Taka. 2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Han fikk spørsmål om det var cross eller shot han sier ikke NOE annet enn 50-50! Ferdig! så fikk han banens beste og champagne flaksen fra Ash! Yeeeaaaaaaahhhh Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Fikk ikke sett kampen dessverre Men herlig resultat! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) 642/701 passes, 92% accuracy, 73.3% possession, 181/214 attacking third. Sick. Red.:Oh, and.. Endret 2. april 2012 av PSV 6 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Helt herlig dag. Men var rimelig frustrert over mangel på venstrekant til tider, Young burde kommet på tidligere. Men 3 poeng, 5poengs luke, mer enn godkjent!!! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Herlige TV2, først kampen, og så krangel-episoden fra City Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Neville på Sky viser clips av Val gjennom hele kampen. Glem offensivt, han hjalp til jævlig mye defensivt og. Han er jo PERFEKT!! Viste også situasjonen der Rio reddet oss, helt fantastisk forsvarsspill der! Var seriøst bankers mål der, vet ikke hvordan Rio klarte den taklingen der, og på 0-0 og. Som de sa i studio nå, største øyeblikk for oss i kampen utenom målet. RIO! Tenk om han hadde vært ute med skade alle disse siste 7-8 seierne... Det hadde ikke vært noen seiere! Takk Gud for at han har holdt seg skadefri og funnet så god form!! (sammen med Evans seff!) Er faen meg fornøyd nå!! for en deilig kveld!!! Endret 2. april 2012 av tc47 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Flotte TV-redninger. Bedre enn Reina i 2012! Ikke utenkelig at gullet havner på Old Trafford i år også nå. Stikk motsatt av hva du så bombastisk har uttalt tidligere er det ikke? Å joda, det er det. Håper matematikkforståelsen din er bedre enn fotballforståelsen for å si det sånn, for sistnevnte er ikke mye tess. God natt! 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis Utd og City tar like mange poeng de neste 4 kampene (f.eks at begge lagene taper én match og vinner tre), så kan United faktisk vinne ligaen på Etihad. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Hvis Utd og City tar like mange poeng de neste 4 kampene (f.eks at begge lagene taper én match og vinner tre), så kan United faktisk vinne ligaen på Etihad. Det kan bli stygt. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Den godgutten er godt på vei til å bli min desiderte favoritt på dette United-laget, nå som Berba er på vei ut dørene Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Av alle mine spådommer er Valencia min stolteste, fyfaen jeg elsker den spilleren så innihælvte hardt. For en spiller, herregud. Ser ut som jeg får feil på De Gea dog, vært en gigant de siste mnd'ene, ligaens klart beste keeper ved siden av Vorm. Og Evans igjen, 9 er på børsen. Rio har en kjempe innvolvering, Evans rydder opp i 90min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå