Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAAHHHHHHHHHHHHH!!! Jeg får det ikke ut hvor deilig dette er! 5 poeng clear. Det er bare 20 runder siden City leda med 8 poeng. Utrolig jobb av Utd. Det blir Youngs humble pie med Valencia whipped cream til kveldsmat i natt! RED ARMY VAR HELT INSANE I DAG!

37 - The number of passes before Ashley Young's goal. Tiki Taka.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Neville på Sky viser clips av Val gjennom hele kampen. Glem offensivt, han hjalp til jævlig mye defensivt og. Han er jo PERFEKT!!

Viste også situasjonen der Rio reddet oss, helt fantastisk forsvarsspill der! Var seriøst bankers mål der, vet ikke hvordan Rio klarte den taklingen der, og på 0-0 og. Som de sa i studio nå, største øyeblikk for oss i kampen utenom målet. RIO! Tenk om han hadde vært ute med skade alle disse siste 7-8 seierne... Det hadde ikke vært noen seiere! Takk Gud for at han har holdt seg skadefri og funnet så god form!! (sammen med Evans seff!)

Er faen meg fornøyd nå!! for en deilig kveld!!!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Flotte TV-redninger.

Bedre enn Reina i 2012!

Ikke utenkelig at gullet havner på Old Trafford i år også nå. Stikk motsatt av hva du så bombastisk har uttalt tidligere er det ikke? Å joda, det er det. Håper matematikkforståelsen din er bedre enn fotballforståelsen for å si det sånn, for sistnevnte er ikke mye tess.

God natt!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Av alle mine spådommer er Valencia min stolteste, fyfaen jeg elsker den spilleren så innihælvte hardt. For en spiller, herregud.

Ser ut som jeg får feil på De Gea dog, vært en gigant de siste mnd'ene, ligaens klart beste keeper ved siden av Vorm.

Og Evans igjen, 9 er på børsen. Rio har en kjempe innvolvering, Evans rydder opp i 90min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...