Gå til innhold

Kamptråd - Blackburn vs Manchester United


Anbefalte innlegg

post-97018-0-43110100-1332826046.png VS post-97018-0-32741500-1332826054.png

 

 

02-04-2012

Kl. 21:00

@ Ewood Park

Vises på: TV2 PL 1, ViaFot (SE)

 

 

 

Lørdag 14 Mai, 2011. Ewood Park. Manchester United får bare med seg 1 poeng i denne kampen etter at Rooney scorer på straffe i det 73 minutt, før det hadde Emerton skutt Blackburn i ledelsen allerede etter 20 minutter.

 

Mye var likt i denne kampen,men United vant likevel skuddstatistikken som viste 4 skudd på mål i favør United og 2 til Blackburn etter kampslutt. Ballinnehavet var også klart i favør Manchester laget som hadde 60% mot Blackburn's 40%.

 

På Ewood Park har det blitt 3 uavgjorte og en United seier på de 4 siste møtene disse lagene imellom. United har ikke råd til enda en uavgjort eller tap for den saks skyld om vi skal kunne løfte ligatroféet i Mai.

 

 

post-97018-0-18582600-1332827313_thumb.jpg

 

 

Steve Keane's Blackburn kommer fra ett 2-1 tap borte mot Bolton, der Steven Nzonzi var eneste Blackburnspiller som klarte å sette ballen forbi Bolton målvakt Bogdan, samtidig som Gamst noterte seg for en assist.

Blackburn står med to tap, en uavgjort og 3 seire på de seks siste kampene i Premier League og med det ligger de på en 16 plass i årets serie med skarve 28p.

 

Manchester United tok en uhyre viktig seier over Fulham hjemme på Old Trafford sist Mandag takket være Rooney (Evans) og skaffet seg dermed en 3 poeng's luke ned til byrival City.

På de 6 siste kampene har United 6 seire og leder som sagt PL med 73 poeng etter 30 spilte kamper. Sist gang United gikk på ett tap i serien var borte mot Newcastle da hjemmelaget ble for sterke og vant 3-0.

 

Skadesituasjon Blackburn: Er virkelig ikke noe å snakke om i det hele tatt, bare Givet og Grella står pr dags dato oppført som skadet.

 

Skadesituasjon United: Er fortsatt litt for lang til at humøret hos undertegnede skal stige, Anderson, Nani, Vidic er bare noen av heltene som sliter med en eller annen form for skade. Men det tatt i betraktning så er vi likevel top of the league forann de såkalt uhyre sterke byrivalene som har en så sterk stall at de kunne mønsteret 3 ulike PL lag.

 

 

 

Manchester United har alt å spille for enda en gang når de nå møter ett Blackburn lagsom kjemper for å overleve i årets Premier League. Skal City fortsatt holdes unna årets PL trofé så er det heller ikke her rom for feil. Bare 3 nye poeng er godt nok for ett Manchetser United lag som nå begynner å fart på maskineriet.

 

 

post-97018-0-76019900-1332828437_thumb.jpg

Endret av LunaticFanatic
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forundrer meg lite om det blir poengtap her....

Borteformen har jo vært ganske bra, så.. Men ingenting er umulig..

Jeg håper at Scholes spiller fra start i denne kampen, trekker Giggs ut på venstre og bruker Tonys kant til hurtige angrep.

Endret av The Red Knight
Lenke til kommentar

Taper vi midtbaneduellen med Jones - Carrick - Scholes i dag, så ler jeg meg skakk. Tipper backene våre vil slite mot Hoilett. Evans' svakeste egenskap er/var jo utvilsomt store spisser ala Yakubu, Drogba, Carlton Cole etc. Som med alle andre aspekter av spillet hans, så er også duellspillet mot kraftnspisser forbedra jf Carroll, Pogbregnyak etc. Vansklig å spå noe, men om jeg skal være tusen promille ærlig så tipper jeg noe ala 2-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...