bonnis Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei. Har spilt skyrim nå et par dager, plutselig idag når jeg startet opp spillet så det slik ut (screenshot lag ved). Noen forslag til hva som er galt? Kan nevne at pcen er nesten helt ny, og kjørte skyrim med høyest mulig grafikk de første dagene. også så kan jeg merke en slags lagg i pcen der den henger i 1sec fra tid til annen. ScreenShot3.bmp Lenke til kommentar
Sjuriss Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Er det kun i skyrim dette skjer? eller skjer det med f.eks andre spill / vanlig windows bruk? Ville sjekket temperaturen på skjermkortet og se om du har siste driverene installert. Endret 27. mars 2012 av Sjuriss Lenke til kommentar
bonnis Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 selve lagge kan komme når jeg ser på serier med window media player, men kun i skyrim at bile blir skurret. nyeste versjon og 47 grader e skjermkortet Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Har du prøvd å tukle litt med grafikkinnstillingene i Skyrim? Det kan hende det hjelper. Det kan også være ut daterte drivere som er problemet. Oppstod problemet i sammenheng med en ny patch er dette mye mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå