JohnMerrick Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Aprilfest 2012 - JohnMerrick - Kana Bruker: JohnMerrick Utfordring: Jeg har ikke rørt kameraene mine siden august, men nå kribler det fælt i høyre pekefinger. I Januar startet jeg å lære meg japansk, men dette har stått på hold siden begynnelsen av februar siden jeg må lære meg kana før jeg kan komme meg videre... Så i april slår jeg to fluer i en smekk og kjører aprilfest basert på de fire første radene i kana tabellen. Deltakernivå: Kandidat, 5 bilder per uke Utstyr: GF2 eller D90 med ett objektiv valgt etter dagsform... Uke 1: Stavelse: a i u e o Hiragana: あ い う え お Katakana: ア イ ウ エ オ Uke 2: Stavelse: ka ki ku ke ko Hiragana: か き く け こ Katakana カ キ ク ケ コ Uke 3: Stavelse: sa si/shi su se so Hiragana: さ し す せ そ Katakana: サ シ ス セ ソ Uke 4: Stavelse: ta ti/chi tu/tsu te to Hiragana: た ち つ て と Katakana: タ チ ツ テ ト 1 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Det ser dårlig ut for aprilfesten min, overtid og møkkavær har vært dempere denne uken og det ser ut til å fortsette, men jeg får prøve å ta en uke av gangen. Nødbilder så langt denne uken. 04 April 2012 イエス - Iesu - Jesus En slags hellig treenighet, en kirke, en hva-det-nå-måtte-være som skjuler seg bak "Jesus lives" skiltet og en fargefull kristen barnehage... 05 April 2012 おはよう - ohayou - God morgen 06 April 2012 ウイスキ- uisuki - Whisky 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Liker spesielt morgenstemningen - med broen som harpe og neonblå fasade mot solnedgang og skrå linjer. Og det kan da ikke være så gæærnt å våkne opp etter drikkeslaget - ille nok med hodepine, men en uåpnet Talisker burde hjelpe.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Enig - flott morgenstemning. Ser det var Bushmillen det gikk hardest utover den 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå