Børre Eirik Helgerud Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Laksand i farten! Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg synes dette ble vakkert da laksanda fløy forbi i lav kveldsol! Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Kom gjerne med begrunnelse for at du velger å gi 4. Hva trekker ned og hva er positivt. Jeg velger kritikk for jeg ønsker å lære og det er vanskelig å lære noe bare ut ifra et tall. Dette er bare et ønske. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei, du får 4 med meg også.. fuglen er skarp og fin, men bakgrunnen trekker så mye oppmerksomhet at det trekker ned helhetsintrykket.. mulig det går og tone ned fargen på bakgrunnen... Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Ingenting å si på stilen her - litt urolig bakgrunn men et godt bilde. Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Fuglen er flott, men den forsvinner litt i den "hissige" bakgrunnen. Fint bilde totalt sett synes jeg. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Tusen takk skal dere ha!!! Interessant at dere mener bakgrunnen er for urolig. Jeg synes det er bakgrunnen som gjør bildet spesiellt, lav kveldsol og speiling i vannet. Synes bakgrunnen gir bilde bevegelse,men helt klart dette er subjektivt! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg savnet i grunn 1'ern og der var den jo, så hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg