jeanette roger Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Når baken er god... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Kult bilde - denne burde du prøvd i Topaz Simplify! (se tutorial) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Kult bilde - denne burde du prøvd i Topaz Simplify! (se tutorial) tusen takk Jan...ja jeg har fått det innstalert men der er noe galt m kodene jeg har fått,så får ikke lagret el fått det ut derfra....men det hdde gjort seg og selvsagt hadde det blitt bedre m stativ ...,men likte bilen så måtte prøve gjøre det beste ut av et nokså dårlig utgangspunkt her,men hyggelig høre du likte det,ønsker deg en god aften,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Kult bilde - denne burde du prøvd i Topaz Simplify! (se tutorial)tusen takk Jan...ja jeg har fått det innstalert men der er noe galt m kodene jeg har fått,så får ikke lagret el fått det ut derfra....men det hdde gjort seg og selvsagt hadde det blitt bedre m stativ ...,men likte bilen så måtte prøve gjøre det beste ut av et nokså dårlig utgangspunkt her,men hyggelig høre du likte det,ønsker deg en god aften,smil skriv en epost til de..har alltid ordnet seg for meg slik..når jeg har mistet koder,så har de deg i systemet og finner din;) 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Når enden er gå...osv;) Stilig bilde;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Når enden er gå...osv;) Stilig bilde;) takker igjen... å for en fantastisk fin dag....vært ute m 3stk hunder og kamera i hele dag...masse blåveis..nesten ferdige de og hvitveis på vei...nesten sommer her...smil håper du har hatt en fin dag i solen... Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Kult bilde - denne burde du prøvd i Topaz Simplify! (se tutorial)tusen takk Jan...ja jeg har fått det innstalert men der er noe galt m kodene jeg har fått,så får ikke lagret el fått det ut derfra....men det hdde gjort seg og selvsagt hadde det blitt bedre m stativ ...,men likte bilen så måtte prøve gjøre det beste ut av et nokså dårlig utgangspunkt her,men hyggelig høre du likte det,ønsker deg en god aften,smilskriv en epost til de..har alltid ordnet seg for meg slik..når jeg har mistet koder,så har de deg i systemet og finner din;) driver og prøver instalere på nytt igjen og har jo glemt instalere program til camera mitt oxo..så nå blir det orden og klar for ny herlig vår...smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg