Gå til innhold

La oss få tilbake SATS Power!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har nå bestemt meg for å gå på krigsstien mot SATS. Jeg vil ha en ordentlig styrketime. SATS Power var en utrolig god time med tunge vekter og få repitisjoner. Den var faktisk et godt alternativ til å trene alene på å styrkerommet. Timen er nå forkastet og bytte ut med "Body Pump", en time med fokus på utholdende styrke med lette vekter, tonnevis av repitisjoner med fokus på rumpe og lår. Er vel ingen hemmelighet at jentene er målgruppen. Synes SATS kan ta seg sammen og faktisk gi et tilbud til oss gutta istedet for å klage over at vi kun vil være på styrkerommet og løfte skrot.

Har sendt mail til både SATS sentralt og mitt lokale SATS-senter. Jeg akter å fortsette å sende mail skulle de velge å ikke gi meg et tilfredstillende svar, og dermed tenker jeg en underskriftskampanje.

Håper jeg ikke er den eneste som har tenkt på dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan stille deg i rekken av tusenvis av andre som har klaget på facebook og mail siden body pump ble introdusert i stedet for Power (jeg var så heldig å jobbe i Sats på denne tiden). Også rimelig sikker på at underskriftskampanje har blitt prøvd.

Det er ingen hemmelighet at jenter står for brorparten av deltakelsen på gruppetimer, og Sats snur vel nesa etter der pengene ligger. Selv om body pump er noe skrap som er mer utholdenhet enn styrke, er det dette jentene vil ha og mange er veldig fornøyde med disse timene, fordi de ikke vil bli "for store", de vil ha "lange muskler" osv. Folk er idioter, og det er til tider surt være unntaket. Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Du kan stille deg i rekken av tusenvis av andre som har klaget på facebook og mail siden body pump ble introdusert i stedet for Power (jeg var så heldig å jobbe i Sats på denne tiden). Også rimelig sikker på at underskriftskampanje har blitt prøvd.

Det er ingen hemmelighet at jenter står for brorparten av deltakelsen på gruppetimer, og Sats snur vel nesa etter der pengene ligger. Selv om body pump er noe skrap som er mer utholdenhet enn styrke, er det dette jentene vil ha og mange er veldig fornøyde med disse timene, fordi de ikke vil bli "for store", de vil ha "lange muskler" osv. Folk er idioter, og det er til tider surt være unntaket. Lykke til! :)

Ja det var det jeg fryktet. Synes det er dårlig gjort av SATS. Selv om mange har prøvd før meg, så får jeg vel likevel gi det en sjanse selv også. Blah!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan ikke du heller høre litt rundt da, om du får tak i noen av dem som drev med de timene, og få dem til å lage ett opplegg til deg?

Og som nevnt før, eneste språket SATS og mange andre der ute forstår er: penger!!! Eneste som hjelper er å bytte treningssenter. Tror SATS har et utmeldingsskjema som blir arkivert i det store sylinderformede arkivet som står på gulvet, der du kan krysse ut for hvorfor du slutter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...