holjah Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Har lister som går langs kjøkkengulvet. Det ligger en ledning oppå listene hele veien, og skal få gjort noe med det. Planen er å finne en list som gjør at det er plass til et k-rør bak. Noen som har erfaringer med dette? Hvor fåes det kjøpt? Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) Da jeg pusset opp la jeg Tehalit SL gulvkanaler og anbefaler de sterkt til slike formål. Jeg brukte kun selve kanalen og monterte vanlige stikkontakter og datauttak ovenfor lista på vanlig måte. Jeg brukte heller ikke spesielle hjørner eller skjøter, jeg bare skråkuttet kanalene i hjørnene på samme måte som man gjør med vanlige lister. Disse er også nesten samme dimensjon som de andre listene i huset vårt, samme høyde, men litt tykkere. http://www.hager.no/...analer/2224.htm edit: I tillegg kan det nevnes at denne lista har en myk fleksibel kant i toppen som ligger inn mot veggen, på den måten vil den så og si alltid tette mot veggen på samme måte som om du fuger listene. At man også slipper å male den er en fin bonus. Endret 28. mars 2012 av LightSabre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå