RAK-foto Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Flukt .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Stilig ! Kompen er med å understreker at det er fart i kroppene...! Fine farger og bra skarphet! God 4'er herfra! 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 flott panorering, mon tro om det ville vert bedre med ennå saktere lukketid ? men bildet er bra det!! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Godt utført panorering! Skulle jeg pirke litt så måtte det bli på at hodet er litt vel sentrert. Min personlige smak hadde foretrukket fuglene et lite hakk lengre til venstre. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Snakk om formasjonsflyvning!! Linjene i vannet gir bildet ekstra god dynamikk - "i farta - her går det unna"! Kjempebra!! Sterk 5 fra meg 1 Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Stilig ! Kompen er med å understreker at det er fart i kroppene...! Fine farger og bra skarphet! God 4'er herfra! flott panorering, mon tro om det ville vert bedre med ennå saktere lukketid ? men bildet er bra det!! Godt utført panorering! Skulle jeg pirke litt så måtte det bli på at hodet er litt vel sentrert. Min personlige smak hadde foretrukket fuglene et lite hakk lengre til venstre. Snakk om formasjonsflyvning!! Linjene i vannet gir bildet ekstra god dynamikk - "i farta - her går det unna"! Kjempebra!! Sterk 5 fra meg Hei alle sammen og tusen takk for deres fine kommentarer på dette bildet. RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bra driv over disse her og absolutt bra fanget. Litt hardt oppskarpet, ser det på haloen rundt de svarte områdene på fuglene. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Bra driv over disse her og absolutt bra fanget. Litt hardt oppskarpet, ser det på haloen rundt de svarte områdene på fuglene. Hei og takk for din konstruktive kritikk. Jeg ser det når du sier det, men er ikke sikker på om jeg har skarpet det opp så mye - skal se etter. RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Bra driv over disse her og absolutt bra fanget. Litt hardt oppskarpet, ser det på haloen rundt de svarte områdene på fuglene.Hei og takk for din konstruktive kritikk. Jeg ser det når du sier det, men er ikke sikker på om jeg har skarpet det opp så mye - skal se etter.RAK-foto Jeg glemte å si at det faktisk ikke har noen betydning for formidlingen. At jeg nevner det, skyldes nok at jeg er (sykelig) opptatt av det i mine egne bilder. Veldig lite oppskarping som skal til før halo oppstår når det er slike store kontraster. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 Bra driv over disse her og absolutt bra fanget. Litt hardt oppskarpet, ser det på haloen rundt de svarte områdene på fuglene.Hei og takk for din konstruktive kritikk. Jeg ser det når du sier det, men er ikke sikker på om jeg har skarpet det opp så mye - skal se etter.RAK-foto Jeg glemte å si at det faktisk ikke har noen betydning for formidlingen. At jeg nevner det, skyldes nok at jeg er (sykelig) opptatt av det i mine egne bilder. Veldig lite oppskarping som skal til før halo oppstår når det er slike store kontraster. Hei igjen og tusen takk for de opplysningene - har ikke tenkt på det i det hele tatt, men jeg skal legge meg det på minne. Takk igjen RAK-foto :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg