Hansen83 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Min ligger nå på C:/ (som er en SSD-disk) og er satt til 16359 MB. Den tar altså opp en del plass på disken som er 120 GB. Jeg har en annen disk i tillegg (ikke SSD) som er på 931 GB. Bør jeg flytte pagefile.sys til denne? Har totalt 16 GB RAM. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Med såpass mye minne installert ville jeg kjørt den kraftig ned. Du skal jo i utgangspunktet ikke trenge noe pagefile med så mye minne, men enkelte program kan vel kreve dette, eller du kjører noen spesielle program... Prøv på 512MB som maks/min. Still den opp hvis dette medfører problemer. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Ok. Takk skal du ha. Synes og det var rart at den fila var så stor.. Men problemer mener du at maskinen blir tregere? Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Skal jeg sette både initial size og maximum size på dette? Jeg er på my computer - advanced - performance - advanced - virtual memory og fjerne huken for "automatically manage...", og velger så custom size der. Er det rett? Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Ja, det høres rett ut. Dest som kan skje er at du får for lite minne (RAM+pagefile). Dette har jeg lite tro på skjer hvis du som sagt ikke kjører noen spesielle program som bruker masse minne. Lenke til kommentar
Hansen83 Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 De programmene jeg kjører og har åpne på likt er typisk word, excel og Cubase. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Noe paging muligheter bør man ha på OS-disk (SSD). Jeg kunne ikke finne meg i å benytte anbefalt siden jeg har 16GB - ram installert. Dette fungerer bra. Satt for lenge siden. Og pagefile sys ligger fremdeles med størrelse rundt initial size uten å ha vokst. Endret 27. mars 2012 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå