roggan89 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 hei skal reise til Dubai 31.03.2012' jeg har gjennomgått en Gastric bypass slankeoperasjon som gjør at jeg må ta noen vitaminer samt et respetbelagt medisin: 1.calsigran forte 1000mg (calsium) Reseptbelagt 2.Multivitaminer ikke reseptbelagt 3.jern ikke reseptbelagt 4 Omega 3 trankapsler dette er livsviktige vitaminer og minneraler da kroppens anatomi er forandret og kroppen ikke tar opp vitamin på vanlig måte. Det jeg lurer på er hvordan Tollen/flyplassmyndigheter i Sverige,Dubai,riga ser på disse medisinene i bagasjen min? erfaringer tips? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Så lenge medisinene er lovlige i de landene tror jeg ikke det skal være noe problem, så lenge du har ressept. Men du må sjekke om dem er lovlige. Lenke til kommentar
roggan89 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 kor i allverden kan man sjekke sånt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 http://www.dagbladet.no/2011/06/15/tema/reise/medisiner/ferie/16923714/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg vet at i en del muslimske land i Asia kan de være ganske sære på hva du tar med inn av medisiner så for å være på den sikre siden bør du ha med et skriv fra legen som dokumenterer at dette er medisiner som du er avhenig av. ha for all del alt i orginalembalasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå