Halfe Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei Jeg mangler Window 7 Pro home DVD plata. Er det noe sted jeg kan få lastet ned en OA DVD plate fra nett. Har både Home og Pro i norsk Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg er litt usikker på om Microsoft har tilgjengelig nedlastinger for privatbrukere, men hvis du ringer dem er de nok behjelpelige. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Microsoft tilbyr ikke nedlastning av installasjonsmedia for Windows med mindre du har kjøpt det fra Microsoft Store. Anbefaler at du søker litt på nettet. Et tips kan være å søke etter Digital River og Windows 7. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 (endret) Nufferns tips er vel eneste måte å laste ned 100% trygge .iso filer på. Alt annet kan inneholde alt mulig rart. Les mer her... Disse filene krever at du har gyldig produktnøkkel som du kan aktivere etter installasjonen. Ellers er det jo ikke noe som heter Windows 7 Pro Home. Du har vel enten Windows 7 Home Premium eller Windows 7 Professional. Greit å vite så du laster ned riktig plate. Endret 29. mars 2012 av myhken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå