Gå til innhold

Hva ville du oppgradert ved denne PCen?

Anbefalte innlegg

Hei! Har en PC som jeg er storfornøyd med, men jeg lurte på hva dere vill oppdatert/oppgradert ved den?

Her er specsene:

HK: ASUS P8P67 LE 1155 socket [EDIT: Det stod P8Z67, ikke riktig :) ]

CPU: Intel Core i7 2600k (ingen OC)

RAM: 8GB Kingston DDR3 1333MHz 4x2

GPU: nVidia Gainward GeForce GTX560 1 GB PhysX

HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB SATA 3.0

PSU: Silver Power SP - SS500 500W

Case: Cooler Master Elite 430 Black

Jeg har bestilt en SSD (Intel 520 Series 60GB SSD) som jeg legger inn OS og spill og sånt på, og en Corsair H100 står på ønskelista, det òg. Så hva mer kan man gjøre med denne riggen? LEDs, 2 grafikk kort, annet grafikk kort, mer RAM, annen RAM, nytt HK? Hva sier dere? :)

Mvh

Storz

Endret av Storz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør være fornøyd med at du har en så bra PC. Hvis det ikke er noe som plager deg med denne riggen, så er nå tiden kommet for å sette seg godt tilbake og kose seg :p Kanskje en bedre kjøler for OC ? Ellers i dagens konsollifiserte pc spill verden, så trenger man egentlig ikke mer enn du har av GPU.. :)

Lenke til kommentar

3DMark11 er ett teste program som du laster ned, det vil teste PCen din å sjekke hvor bra den er og gi deg en score, det betyr også at programmet kjører PCen på mest mulig load. da får du målt temp når PCen er varmest

PCen vil sannsynligvis ikke ta skade av det

Lenke til kommentar

Jepp det jeg mente var at 3dmark 11 testen består av flere deler. De fire første er grafikk tester. Den femte er fysikk test, og den siste er kombinert. Den kan gjerne fortelle litt hvis f.eks skjermen ble svart på fysikk testen.

Hvis ingen ting annet skjedde enn svart skjerm når du startet testen, så er det sikkert bare skjermdriver som må oppdateres. Prøv igjen etter du har lagt inn den siste fra nvidia.

Endret av flowerpot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...