Villmink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei Jeg spiller mye UT2003 på public servere. Inntil nå har jeg trodd at det var umulig å bruke cheats på disse. Men i løpet av hele helgen har jeg møtt på folk som er helt usynlige på ADSLGuide.org serveren, Ikke sånn "Adrenalin-kick usynlig" men helt usynlig, som i spectate-modus men vanlig fysikk og våpen som vanlige spillere. Er det flere slike cheats som blir brukt? Kan jo være flere som er mindre lette å oppdage enn denne. Synes dette var dødskjipt å oppleve og fatter ikke at folk gidder å gjøre slikt. Virker nesten som om det å vinne betyr alt og selve gameplayet kommer i andre rekke for mange. Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 det er folk som ikke tåler å tape det vettu. :wink: Lenke til kommentar
guom Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har opplevd folk som har 45 kills og kun 1 death, er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 hhaa, eh ja ? [ironi] Nei det er helt umulig du... [/ironi] Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Guom: Ja det er fullt mulig. Har selv hatt en killing spree på 65 kills, på en FFADM server. Men at folk jukser det har jeg ikke sett noe til. Kansje fordi jeg ikke spiller på så mange offesielle servere da. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har opplevd folk som har 45 kills og kun 1 death, er det i det hele tatt mulig? Ja det er helt mulig, det er *ENORME* hopp mellom gode spillere og dårlige, og midels spillere i ut2003, noen ganger kicker jeg alt og alle, noen ganger ligger jeg 5kills, 20deaths. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Det er så enkelt som dette; mestrer du hoppe-kombinasjonene skikkelig i kamp, så er det få som banker deg. Og jeg snakker ikke om den double-jump saken. Jeg klarte meg bra på en norsk server her en dag, låg opperst. Men så, kom det en kar (Dd.Raze, eller noe), han mestret hoppinga perfekt. Han var selvsagt bortimot umulig å treffe på grunn av dette :/ Finnes det noe sånt som "ha-mer-enn-125-fps-så-beveger-du-deg-kjappere"-feature i UT2K3, som det er i Quake 3 ? For denne karen beveget seg også sinnsykt fort. Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Razor.dD mener du?! men altså, helt ærlig.... de fleste public servere er ikke verd en skjit, er bare spam spam spam på dem : men å for mye dodge osv som du så fint kaller for hoppeteknikken er "waste of time", lær deg heller sidestep og HVOR du skal dodge/boostdodge osv. drive å dodge rundt som en kanin i kamp på f.eks DM-Antalus gjør deg bare desto lettere å ta med rl/flak evt shock og ja, det er absolutt mulig å ha 80 frags og 1 death, bare å gå på en gjennomsnittlig public server det (hvis du er litt god) så går det fett /daChronix Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Så sa jeg faktisk, at jeg IKKE mente double-jump. Jeg mente hoppe-teknikk generelt. Om en hadde aimingen innøvd, før man lærte seg hoppinga, så kommer man veldig kjapt inn i det. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Og ja, det var Razor.dD, som kom innpå. Det er deg kanskje ? Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Og ja, det var Razor.dD, som kom innpå. Det er deg kanskje ? nei, er ikke meg, men vet hvem det er (spill messig) speller mot ham og resten av dD gjengen nå og da lissom /daChronix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå