PacAnimal Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Kjedet meg i helga. Manglet internett (takk, Get). Her er en space shooter i Bash. Testet på Bash 3 og Bash 4 på Debian, RedHat og CentOS http://www.dhampir.n...shellshock.bash Screenshot GPL Ja, jeg vet at Bash er tregt og uegnet for spill. Akkurat derfor måtte jeg se om jeg kunne lage et. Kommentarer er velkomne, forbedringer svært velkomne Endret 26. mars 2012 av bolt Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hm, fungerer ikke fra konsoll på mac, hehe Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Hm, fungerer ikke fra konsoll på mac, hehe Fikset et par ting Darwin ikke likte. Prøv nå Noen som har en raskere måte å få mikrosekunder på i OS X enn Python klarer? Og noen som vet hvorfor cursoren ikke skjules av "tput civis"? Endret 26. mars 2012 av bolt 1 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 fungerer nå kult! Ser du også cursoren fly rundt i vinduet for å tegne ting? "tput civis" skal skjule den, men på maclaptopen til dama nekter den å forsvinne. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nei, kan ikke si det. Kjører 10.7.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå