erkahove Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Djupe tankar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hatt foks på han med tankene..går utifra at det er mennesket i bakgrunnen . Lenke til kommentar
erkahove Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Hatt foks på han med tankene..går utifra at det er mennesket i bakgrunnen . Takk for kritikk. Personen var ute av fokus, for å prøve å skape eit anna utrykk. Kjekt å høyre om det faller i smak eller ikkje. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg synes det er greit at personen i bakgrunnen er ute av fokus, for meg ser det ut som h*n ser på noe som er på gulvet nærme oss, men der er det bare en papirlapp(?) som stikker opp mellom gulvplankene og som nesten er i fokus. Så det sier oss ikke noe om hva h*n stirrer ettertenksomt på. Ved nærmere ettersyn, så ser vi noen glassskår og en ølkork som heller ikke er i fokus. Jeg tror hvis du hadde fjernet papilappen, samlet glassskårne og korken, og så hatt fokus på de, så kunne bildet fortalt den historien jeg tror du prøver å fortelle. Endret 26. mars 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg