Gå til innhold

[Løst] Når passer det med ny temadag?


Anbefalte innlegg

Jeg har akseptert stafettpinnen fra Solgunn mht. å komme opp med ny temadag :)

Er dog i tvil om vi bør ha den på 1.påskedag som er den 15.april eller om vi kanskje bør utsette den ei uke til søndag den 22.april.

 

 

Jeg kommer med tema da jeg vet hva dere andre mener hvilken dato som vil passe best.

mvh

Birger Mulvik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akseptert stafettpinnen fra Solgunn mht. å komme opp med ny temadag :)

Er dog i tvil om vi bør ha den på 1.påskedag som er den 15.april eller om vi kanskje bør utsette den ei uke til søndag den 22.april.

 

 

Jeg kommer med tema da jeg vet hva dere andre mener hvilken dato som vil passe best.

mvh

Birger Mulvik

Går sikkert greit å avvikle denne 1.påskedag(som forøvrig er 8. april) :eek: , men da kan en jo selvsagt risikere ekstra laber deltakelse..... (er jo en del som reiser bort og/eller ikke akkurat prioriterer deltakelse i sådanne utskeielser når det er langfri/høytid).....

Jeg stemmer for å avvikle denne temadagen påfølgende søndag 15. april! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har forsøkt å redigere innlegget med riktige datoer, men det fungerer dårlig.

Men det er som Svein Magne sier: 1.påskedag er den 8.april.

Jeg er enig i at deltagelsen trolig blir større om vi arrangerer temadagen den 15.april,

men tar gjerne imot flere synspunkter på dette :)

Lenke til kommentar

Jeg er av den holdning at slike en-dags aktiviteter bør flyttes når de faller på bevegelige helligdager. De er få og kjente - 1. nyttårsdag, 1. påskedag, 17. mai, 1. pinsedag, julaften, 1. juledag, 2. jueldag, og nyttårsaften.

 

Eneste gang det blir skikkelige ugreit, er når temadagen treffer juleaften eller 1. juledag - da blir utsettelsen 2 uker ...

 

Men man kan erstatte tema-dagen med noe annet i julen, for å markere årets slutt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...