alex100 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 jeg skal bestille noe fra 3dfxcool nå, og tenker at jeg kan bestille noe i lag med når jeg først skal bestille. jeg har en 512 mb brikke (se sigg for mer info), og jeg lurte på om dere tror den trenger noen form for kjøling? av denne typen f.eks: http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet642.htm hva tror dere? skal viss mulig klokke den litt høyere enn 200 fsb. takker for alle svar! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hvorfor ikke? Kan vanskelig se at det kan være noe å tape ytelsesmessig. Prisen er ikke allverden og det ser jo litt tøft ut :smile: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Du vil nok ikke kunne klokke brikkene dine noe lengre. Effekten av å kjøle RAMen er nemlig meget liten. Så sånn sett så er det bortkastede penger. Men fin eye-candy det er det Lenke til kommentar
all right Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 er helt enig med PanzerFaust du trenger ikke og kjøle ned minne. du må heller kjøle ned cpu, sjermkort og hardisk Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Sånt tror jeg skal ha på de stakkars TwinMOS brikkene mine, mest for at de skal være tøffe. Skal ha noen mindre RAM kjølere også, små brikker som limes på, skal sette de på hovedkortet. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har kjørt min gamle pc i alle år uten å kjøle minne, funker som faan Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 har kjørt min gamle pc i alle år uten å kjøle minne, funker som faan Prøv å overklokke til Pc 3700 hastighet. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Utvilsomt en pen eye-candy. Evt høyere fsb grunnet økt kjøling tror jeg derimot er forsvinnende liten. Men, teoretisk sett, hvis den er tilstede så er den jo tilstede... Alle monner drar osv.... La meg si det sånn: kjøl heller * chipset * klokkegenerator * MetallOksidSemikonduktorFeltEffektTransistorene :o eller MOSFET`ene... før du kjøler minne. Disse har mere å si på økt fsb. DrErling Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Utvilsomt en pen eye-candy. Evt høyere fsb grunnet økt kjøling tror jeg derimot er forsvinnende liten. Men, teoretisk sett, hvis den er tilstede så er den jo tilstede... Alle monner drar osv.... La meg si det sånn: kjøl heller * chipset * klokkegenerator * MetallOksidSemikonduktorFeltEffektTransistorene :o eller MOSFET`ene... før du kjøler minne. Disse har mere å si på økt fsb. DrErling Jeg ville ha det grunnet Eye Candy, jeg kommer ikke til å fjerne garanti lappen på de, bare sette på for at de skal se tøffe ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå