Plexim Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det har seg nå slik at i forbindelse med et casemod prosjekt, skal jeg ha 2 slike rørtanker (vet ikke hva de kalles) ved siden av hverandre, for øyeblikket har jeg bare en loop. link til bilde av hvordan jeg har tenkt å sette de: http://casemodforums...st&attach_id=19 Hvordan vil det være med to tanker og en pumpe, evt. hvordan bør jeg koble dette, eller er det helt ubrukelig så jeg bør satse på samme antall tanker og pumper??? Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 bestiller i morgen etter skolen, så håper på svar her innen da Lenke til kommentar
Fossin Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nå får jeg ikke sett bildet, men om begge tankene kommer etter hverandre imellom blokkene og pumpa (helst før pumpa) burde det gå greit. Om du mister noe trykk eller flyt vet jeg ikke, men det skulle ikke forundre meg. 1 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 takker for svar, hadde også vært fint om flere kunne komme med noe innspill her laster også opp bildet i denne posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå