zoro Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 hva er minst ram og prosessor for å tilkoble til internett? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Jeg har surfa på 133MHz (32MB Ram) jeg så no lavere grense er det forsåvidt ikke(seff hvis du får tak i en eldre, men hvor mange av de er det igjen?). Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Tror ikke det er noen minste krav. Har vært på Internett med min Amiga500, den har bare 1MB minne og en prosessor på 7MHz. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: On 2002-02-09 12:22, snesoey skrev:Tror ikke det er noen minste krav. Har vært på Internett med min Amiga500, den har bare 1MB minne og en prosessor på 7MHz. A JEEBUS Thats insane | | | | | Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Det er jo ikke noe minstekrav, det trengs jo kun en pc av et slag som har støtte for internett protokollen, hvor rask PC-en er er likegyldig Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Det er jo betydelig forskjell på brukervennligheten! Trege maskiner swapper mye når man surfer(da går det treeegt), og da hjelper det ikke å ha 10mbit internett linje. Men alt med TCP/IP protokollen kan kommunisere med internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå