Spartakus Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei, jeg bruker følgende batch-script for å overføre nedlastinger @echo off set ftpuser=xxx set ftppass=yyy set ftphost=zzz cd\ C: echo PARAMS: echo.1=%1 echo.2=%2 echo.3=%3 echo.4=%4 echo.5=%5 rem Directory set bdir=%2 set bdir=%bdir:~3,-1% set bdir=%bdir:\=/% set bdir=/cygdrive/c%bdir: =\ % rem Name/Title of downloaded media set nm=%3 set nm=%nm:~1,-1% set nm=%nm: =\ % rem Media Label/category set lbl=%4 rem Filename for single file downloads set fn=%5 set fn=%fn:~1,-1% set fn=%fn: =\ % set strf=%bdir%/%fn% set sd=%date% %time% rem scriptet tryner et eller annet sted etter denne linja IF %1 == single ( echo. echo.SRC:%strf% echo. C:\Utils\lftp\lftp ftp://%ftpuser%:%ftppass%@%ftphost% -e "set ftp:nop-interval 1; set net:timeout 5; cd /%lbl%; put %strf%; quit" ) ELSE ( echo. echo.SRC:%bdir% echo.DST:/%lbl%/%nm% echo. C:\Utils\lftp\lftp ftp://%ftpuser%:%ftppass%@%ftphost% -e "set ftp:nop-interval 1; set net:timeout 5; mirror -R -v --parallel=3 --depth-first %bdir% /%lbl%/%nm%; quit" ) echo. echo Name : %nm% echo. echo Start: %sd% echo End : %date% %time% Space i filnavn er erstattet med slash foran space, ellers tryner lftp. Her er et eksempel på output som feiler, her er det batch-scriptet i seg selv som feiler, den liker ikke at mappenavnet har paranteser i seg. PARAMS: 1=multi 2="C:\Download\Finished\games\Cool game (freeware)" 3="Cool game (freeware)" 4=games 5="game0.pak" \ was unexpected at this time. Noen som ser en løsning på dette? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Finnes programmer som gjør dette alledere, samt torrent-programmer som har funksjonen innebygget. Men du gjør kanskje dette litt for morro skyld? Lenke til kommentar
Spartakus Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Hvis du kan vise meg veien til en alternativ kommandlinjebasert ftp klient som støtter parallelle overføringer, så vær så god Jeg er ikke fan av å gjøre ting vanskelig for moro skyld, nei... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Vet ikke om noe komandolinjebasert sånn i farta. Men kan du forklare litt mer kort og konsist hva du skal ha gjort så skal jeg se om jeg har en løsning for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå