Pontus Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hei, jeg har fått et irriterende problem. Hver gang jeg starter maskinen får jeg en kritisk windows feil og maskinen starter seg på ny. Når den da startet får jeg valget mellom å starte på vanlig måte, siste fungerende innstillinger og safe modus. Jeg prøver sist fungerenede, maskinen starter på ny og samme problemet. Etter et par ganger kommer jeg inn. Jeg har ikke funnet ut hva feilen er, men prøvde å formatere harddisken og innstallere windows igjen uten resultat. Har innstallert alle updates fra nettet. Det merkelige er at denne windowsen har jeg brukt før uten dette problemet. Er det noen som har vært borti dette før og har en løsning eller noen tips. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 det kan være noe hardware konflikt i maskina di som gjør det. kan ikke være windowsen din som gjør det, selv om den er ganske gal den også ellers er jeg ikke helt sikker på hva det kan være. Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Tror ikke det kan være konflikt i hardwaren fordi jeg har samme hardware som før og da gikk det greit, men takk for svaret. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Kjør reparering med XP CDèn, kan hende du har noen korrupte filer. Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har prøvd, jeg lurte litt på om det kanskje kunne være noen av updatesene fra windows som kunne gjøre det. Er det mulig?? Har også formatert den tidligere å lagt inn windowsen på ny, det burde jo fikse alle korrupte windowsfiler Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Hva har du i PCI slottene dine ? Har du inst. noe nye ting ? Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Jeg har ikke noe ny hardware som er innstalert. Ellers har jeg et 3com nettverkskort og et Creative SBpci128 lydkort i pci slottene. Kan det være et virus, jeg har Symantec Antivirus Corporate edition v 8.1 på en server som er full har update?? Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Hei, jeg har funnet ut mer om problemet mitt, men jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det. Problemet er at under oppstart så booter maskinen på nettverk, på noe som heter tftp, jeg får da sefølgelig ikke reply fra tftp server og må starte maskinen omigjen. Jeg har prøvd å sette bios til default, men det hjalp ikke. Vi har en server som deler ut internett, men har ikke hatt problem med den før. Noen som vet hvordan jeg kan få bukt med problemet??? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Noe konfig. med nettverkskort kanskje . Hvordam 3com? Hvis ikkeno viker så får man bare skylde på Microsoft Lenke til kommentar
Pontus Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Jeg fant løsningen på problemet. Det var en litt dårlig kontakt mellom strømforsyning og den ene harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå