EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 27. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2012 absolutt ingen? Lenke til kommentar
me1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Hei! Jeg har en norsk tentamen i morgen som er faktisk Eksamen 2011. Jeg har valgt spørsmålet som er : Skriv en skjønnlitterær tekst der hovedpersonen opplever hvordan det er ikke å kunne uttrykke meningene sine. så Jeg trenger alt mulig hjelp, forslag, noveller som handler om Ytringsfrihet og diktatur?? samme oppgave her ass.. 4 sider :S Syns du at det er lett? nei fakk det suger Lenke til kommentar
me1 Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 jeg skrev et essay eller noe om temaet, det er sikkert en annen oppgave, reflektere betyr at man tenker og skriver om ommrådet, at man skriver om emnet i forskjellige vinkler. kan du sende den plis???? Lenke til kommentar
settings Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Nei. har ikke oppgavene mine, men uansett vil jeg ikke dele dem ut. det er din eksamen denna gangen. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Kanskje du finner nyttig informasjon i tråden jeg lagde til fjorårets norskeksamen hvor temaet var "ord, ord, ord"? Blant de 20 sidene er det nok nyttig informasjon https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1343808 Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Kanskje du finner nyttig informasjon i tråden jeg lagde til fjorårets norskeksamen hvor temaet var "ord, ord, ord"? Blant de 20 sidene er det nok nyttig informasjon http://www.diskusjon...owtopic=1343808 Jeg kjekket den men Jeg fant ikke noe nyttig. i alle fall for meg så har jeg hat prøven. Jeg tror ikke at jeg var god :hrm: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå