Gå til innhold

Ny pc til 8000!

Anbefalte innlegg

Hær er planen min: Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA

AMD Athlon xp 2500+

Maxtor IDE ATA-133 120GB 7200RPM 8MB

DiamondMax Plus 9, 8 MB cache

Hercules 3dprophet Radeon 9800pro

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond

32M*8/8chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 2X

GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA

RetaiI Igloo2450 Til XP3000+

er dette oppsette bra? er ikke sikker med rammen og jeg hvet ikke hvilket kabinett jeg skal kjøpe men det finner jeg ut av.

Skal ligge rundt 8k!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke glem at ddr-2 kommer snart, jeg tror han vil kjøpe ddr-2 minne neste gang han oppgraderer.
må jeg kjøpe nytt hk når jeg skal ha ddr2? og jeg regner med at ddr2 blir litt dyrt!

men jeg vet ikke hvilket kabinett jeg skal kjøpe.

helst ikke over 900!

Lenke til kommentar

DDR-II blir så vidt meg bekjent ikke 184-pins, så ja, du må absolutt ha nytt hovedkort da. Hva er uansett vitsen med å tenke på oppgraderinger så langt frem tid? Alle som har vært med en stund, vet at det med gradvise oppgraderinger er en myte, når pc'en først blir treg, vil 9/10 bytte ut omtrent alt.

Lenke til kommentar
Bedre kjøling ? Kanskje en ribbe og vifte fra microplex hvis du har tenkt å klokke ?
Ikke med det første! kansje CPU og RAM, men trenger ikke å klokke skjermkort uansett!

og jeg har 2 80*80 vifter så jeg trenger ikke å kjøpe vifter!

Lenke til kommentar

Du skal ikke ha akkuratt mye i pc'en, så hvorfor kjøper du ikke heller en shuttle barebone system? Siden det virker som du vil gå for amd ( :roll: ) så kan du sikkert kjøpe den svarte shuttelen, den er dødsrå i utseende (du virker litt opptatt av neonlys og alt som er, så da kan du sikkert modde den og finne på noe gøy).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...