Gå til innhold

Trenger nytt lydkort, vurderer dette her: Creative SB Recon3D Fatality Champion

Anbefalte innlegg

Har ett Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Champion Series som jeg har brukt i en del år nå(ble kjøpt inn i 2009), men nå virker det som om dette kortet har tatt kvelden :( Da jeg ikke lengre finner kortet på pc'n gjennom enhets behandlingen og at jeg ikke har noe lyd her lengre. Har slettet alt fra Creative, drivere og alt sånt og prøvd å installere det på nytt, men til ingen nytte da pcn ikke finner kortet på maskinen.

Tokk å åpnet kabinettet for å dytte litt på kortet for å sjekke om det hjalp, vel det hjalp i en liten stund, fant kortet på pcn og fikk litt lyd. Men så forsvant det igjen. Så ja jeg tror det kan være at kortet mitt har tatt kvelden eller i ferd med å gjøre det.

Så ja har nå startet på å se etter noen nyere lydkort også kom jeg over testen av dette kortet her: Creative SB Recon3D Fatality Champion på wwww.hw.no og vel det ser lovende ut ;) Har alltid hatt Creative lydkort tidligere så ser ingen grunn til at jeg ikke skal velge det nå også :) Og nei å skulle bruke det intrigerte lydkortet kommer ikke på tale, vil nå ha litt kvalitet :)

Har også fått med meg at lydkort er ikke akkurat noe blir lagd mye av fortiden i forhold til for noen år tilbake.

Pc'n min blir brukt mest til gaming av diverse spill, men også en del musikk og noe film.

Så noen andre som har noe erfaringer med Creative SB Recon3D Fatality Champion eller noen av de andre Creative SB Recon3D kortene? Eller som har tips til andre gode lydkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nesten stille deg spørsmålet om du har behov for frontpanelet eller ikke, mange hovedkort har støtte uansett for headset / mikrofon i fronten så man behøver ofte ikke å lange ut de ekstra kronene for toppmodellen.

Fordelen med "toppkortene" er at selve lydkortet er bedre beskyttet med "skallet" som hindrer forstyrrelser og ikke minst at man kommer borti det direkte.

Personlig hadde jeg gått for 600kr modellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...