vannputtern Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Som tittelen sier. Skal inn på YouTube.com > skriver "you" i addresse baren > autofullfør eller den funksjonen som antar hvilken side du skal inn på sender meg til You**** istedenfor (En annen side. Veldig uegnet at den kommer opp hvis jeg skal vise noen kamerater, venninner, klassekamerater~~~ noe på Youtube..") Hva skjer?? Har slettet ALL logg som har med denne siden. Det skjer kun i Google Chrome, ingen annen nettside. Er logget inn med google kontoen min i Chrome, men fant ikke noe fra den siden der... Vil fortsette å bruke Chrome, digger nettlesern, men dette går jo ikke.... Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Prøvd å lagre bokmerke, slik at det er bare å trykke på når du skal til youtube? Evt. gå inn på youtube høyreklikk i søkeboksen og trykk "Legg til søkemotor". Så kan du f.eks bare skrive "asd (kommer an på hva du velger)" - "tab" og søk rett fra siden du var på. Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Smart! Tenkte ikke over det. Fin midlertidig løsning, men ser gjerne etter en måte å fikse det helt på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå