Niklasp Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tidligere Apple-ansatt klager på Apple TVs nye grensesnitt. ? Steve Jobs hadde aldri godkjent det Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det er både bra og negativt at Steve Jobs ikke er her lengre , vi får ikke se resultatet av hans fravær før om noen år, hadde jeg hatt aksjer i Apple hadde jeg solgt etter jeg har fått utbyttet mitt 3 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 om dei ikkje tenker nytt blir det kjedlig men skal mer til ein fine farger..... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 "Det er ikke sånn Steve ville gjort det" er umulig å si, og dessuten en helt meningsløs måte å designe på. Om de skal la det være rettesnoren tror jeg ikke det går bra framover AtW Lenke til kommentar
Nator Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Apple-aksjene er langt over sin verdi akkurat nå... Selg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tidligere Apple ansatt ja. Han er vel ikke bare litt småsur for å ha mistet jobben.. Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jaja, sikkert, men han er dæv nå da. Så han har vell ikke så mye makt lengre... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Relevant: Margolis clarifies what he meant to TheNextWeb: The new UI shouldn’t come as a surprise to anyone. There is a clear effort at Apple to make everything match the look and feel of their popular iOS products – starting with Lion and increasing momentum with Mountain Lion. To be clear – he didn’t like the original grid. This was before the iPhone was popular and before the iPad even existed. Given that the iPad is far more successful than the AppleTV, migrating the AppleTV to look more like the iPad was probably a very smart move – even if some of the users of the old UI don’t prefer the new one. TechCrunch posts a longer response from Margolis who seems to be downplaying his previous tweet: Steve rejecting a design five years ago isn’t a huge deal. Steve was well known for rejecting ideas, tweaking them, and turning them into something even better. And that’s a very good thing. One of my favorite parts of working at Apple was knowing that SJ said “no” to most everything initially, even if he later came to like it, advocate for it, and eventually proudly present it on stage. This helped the company stay focused and drove people to constantly improve, iterate, and turn the proverbial knob to 11 on everything. 3 Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 (endret) Har på følelsen av at Apples enorme vekst snart vil stoppe opp. De vil nok ha boost noen få år forover med lansering av Flat tv, nye macbooks, Imac's samt Iphone 5. Men på de neste etter der igjen er jeg redd innovasjonen vil begynne og avta kraftig samt at produktene vil bli overfyllt med funksjoner alla Android og Windows. Og tilslutt vil de bare være nok et merke med omtrent det samme som alle andre. Endret 26. mars 2012 av Revox Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Tidligere Apple ansatt ja. Han er vel ikke bare litt småsur for å ha mistet jobben.. mistet jobben? Hvordan vet du at han ikke sluttet "frivillig" ? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 What would Steve Jobs do? 3 Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Steve Jobs jobber ikke i Apple lengre..! Så da er det andre som tar beslutningene. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg er forsåvidt enig. Jeg synes ikke dette ligner noe særlig på Apples vanlige design. Det er nesten som de amatør-designene som alltid dukker opp før lanseringer av produkter. Steve Jobs var et moteikon, mens Tim Cook tydeligvis ikke er det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Før Steve Jobs forsvant skal han ha sagt til Tim Cook og de andre Apple-ansatte at de ikke måtte tenke "hva hadde Steve gjort", men heller følge sine egne veier. Forsvant hvor? Der Michael Jackson og Elvis oppholder seg? Folk forsvinner ikke, de dør. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Det nye brukergrensesnittet er mye dårligere en det forrige, skjønner ikke hva dem har tenkt med her slik. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg er forsåvidt enig. Jeg synes ikke dette ligner noe særlig på Apples vanlige design. Det er nesten som de amatør-designene som alltid dukker opp før lanseringer av produkter. Steve Jobs var et moteikon, mens Tim Cook tydeligvis ikke er det. jeg er helt enig, grensesnittet er rotete og presenterer ikke media nok. Nå likte ikke jeg det forrige grensesnittet til AppleTV heller, spesielt fremvisningen i home og episode-view. Grunnet ATVs begrensede maskinvare skjønner jeg at det må gjøres kompromiss på GUIet, men det finnes eksempler i feks XBMC på nydelige skins lette nok til at ATV kjører de. Lenke til kommentar
RoyalGard Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Mannen er død så man må vel også gå videre med nye prosjekter osv.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Who tha fuck cares?! Å sjå kem vi har her.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå