Spillredaksjonen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Vi har kåret en vinner av helgekonkurransen. Les hele saken Lenke til kommentar
Lotharian Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg tror det riktige engelske ordet å bruke ville være: "Hippocrits" (med forbehold om feilstavelse) På tross av alle kommentarer om at denne konkurransen skulle man avstå, er det hyggelig å se at det fortsatt var over 3100 lesere som deltok, meg selv inkludert. Antar at elendig DRM ikke betyr så mye for så mange av oss allikevel når alt kommer til alt, iallefall ikke når vi kan vinne spillene å få de gratis, hehe. Uansett, største gratulasjoner til vinneren, Joachim Hoberg:) Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er nok desverre slik at når to følelser sliter i oss, der den ene er fornuften og den andre er muligheten for lek, morro og spenning, så er det ofte slik at sistnevnte seirer. Det var det samme med CoDMW2 og dedicated servers. Det ble en salgshit det også. Ubisoft lager nå en gang gode spill, og vi er tilkoblet nett hele tiden. Derfor sier vi en ting, men lurer oss alikevell til å nyte produktene. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Tja. Det var flere som konkurrerte om Diablo 3- betaen. Så det er hvertfall noen som har avstått (meg inkl). Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg tror det riktige engelske ordet å bruke ville være: "Hippocrits" (med forbehold om feilstavelse) Så lenge ikke du leste 500 innlegg fra folk som ville boikotte konkurransen så er nok ikke statistikken på din side! Lenke til kommentar
HattyBusk Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg tror det riktige engelske ordet å bruke ville være: "Hippocrits" (med forbehold om feilstavelse) På tross av alle kommentarer om at denne konkurransen skulle man avstå, er det hyggelig å se at det fortsatt var over 3100 lesere som deltok, meg selv inkludert. Det er nok desverre slik at når to følelser sliter i oss, der den ene er fornuften og den andre er muligheten for lek, morro og spenning, så er det ofte slik at sistnevnte seirer. Det var det samme med CoDMW2 og dedicated servers. Det ble en salgshit det også. Du baserer det på logikken i at siden det var mange som deltok så må de som sa de ikke skulle delta ha deltatt også? Det betyr vel da også at alle som kritiserer justin bieber egentlig sitter i hemlighet og smuglytter til sangene siden han tross alt selger bra? Eller at alle som sier at de ikke bruker IE egentlig bruker det når ingen ser på siden IE fortsatt har flest brukere? Det som virkelig hadde vert interessant å vite her hadde jo vert hvor mange unike besøkende som leste artikkelen sett i forhold til hvor mange som deltok sett i forhold til tidligere konkuranser. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg deltok av den enkle grunn at jeg gjerne vil spille ubisoft spill, da de lager mye bra, og kan jeg få set gratis er jo det flott. Derimot vil jeg ikke betale for ubisoft spill. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Akk, klarer ikke vinne når vinnersjansene er store engang. Jaja, neste måned! :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå