apekatten55 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Heisann! Jeg har i 5-6 måneder brukt D:FI med blått lokk, men jeg syns det gjør håret mitt så grått. Noen som vet om noen som ikke gjør, og i tillegg lukter godt? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Renati - Ingen over og ingen ved siden av Koster litt mer enn de fleste, men det er verdt det synes jeg. Lenke til kommentar
apekatten55 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Renati - Ingen over og ingen ved siden av Koster litt mer enn de fleste, men det er verdt det synes jeg. Har en Renati Paste, den har 4 av 5 prikker. Syns den gjør håret enda mere gråish enn D:Fi'en :/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Da gjør du noe feil. Fukt håret litt før du tar voks i. Høres ut som du bruker for mye og tar det i helt tørt hår. Lenke til kommentar
apekatten55 Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Da gjør du noe feil. Fukt håret litt før du tar voks i. Høres ut som du bruker for mye og tar det i helt tørt hår. Bruker ikke mye, så skal teste med litt vått hår. Takk Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Jeg synes nå renati også får håret mitt til å se skittent ut, var aldri fornøyd med renati heller, er bare noe møl alle kjøper fordi alle tror det er fantastisk. Men det viktigste cluet er å bruke lite voks, 1kubikk cm er mer enn nok for de aller fleste, skal du ha heavy hold som varer lenge så må du bruke spray, møkker du oppi en haug med voks i håret ser det skittent ut. du kan gjerne la håret være bittelitt fuktig når du har i voksen, og så må du sørge for at du varmer voksen skikkelig opp i hendene ved å gni de hardt sammen så du kjenner at den er varm. Det viktigste er å få i en voks som passer til din hårtype så det er ofte greit å gå til frisøren uten å ha styla håret å høre hva de anbefaler, evt ta det neste gang du klipper deg. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Prøvd Define Clay? Den røde? Pluss ikke ha i mye voks, og ha i mens det er litt fuktig enda etter dusjen. Sånn typ dusje->gjøre alt annet->ha i voks->gå ut døra. 2 Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Denna er best har brukt voks HVER dag siden jeg gikk i 5 klasse! og nå går jeg i 10, har prøvd veldig forskjellige typer voks og når det kommer til pris og hvor bra den er så syntes jeg den er best! Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Prøvd Define Clay? Den røde? Pluss ikke ha i mye voks, og ha i mens det er litt fuktig enda etter dusjen. Sånn typ dusje->gjøre alt annet->ha i voks->gå ut døra. samma gjør jeg best når det er fuktig også gå ut etter det er som Tha hay jan thomas skulle gjort det sjæl! Lenke til kommentar
Makri Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Define Clay er best. Har prøvd meg gjennom et ganske stort antall nå, og har noen jeg bruker på si, men det er geleer eller liknende. Dessuten kommer jeg alltid tilbake til rød Define Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå