GnilreG Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Heisann Sliter med å koble pcen til TV med HDMI kabel! Har lest rundt her men har ikke fått det til med diverse ting som står. TV (relativt nytt samsung LED tv 7 serien) og ny gaming pc. Har testet forskjelige HDMI kabler, vet de virker da jeg bruker det på ps3. Jeg har også 2 labtopper som jeg kobler inn og får direkte bilde på tv. Har prøvd: Satt ned oppløsing til minum og startet pc med kun hdmi kabel koblet på = ingenting skjer. *Har gått innpå nvidia oppsett men der finner den kun PC skjerm, ingen tv, heller ikke når jeg tvinger søk. *Har skrudd av pc, koblet på hdmi og startet opp. Men ingenting. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hva slags pc er det snakk om ? Stasjonær eller bærbar ? Bærbar har gjerne TV-ut funksjon på på funksjons tastene type Fn + F4.(I allefall er det slik på konas sin Samsung laptop) Evntuelt gå inn i kontrollpanelet til grafikkdriverene og se om du har noen valg der (må kanskje reinstallere drivere også) Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Det er stasjonær pc. ZOTAC GEFORCE GTX 560 TI 448 1280MB PCI-E DVI/HDMI/DP grafikk, ASUS P8Z68-V LX Z68 S-1155 ATX mb. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Plugger du hdmien i hovedkortet eller grafikkortet? 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2012 Har plugget den i hovedkortet. Tusen takk for stalltipset skal teste litt mer når kommer hjem fra jobb;) Viss det er meningen jeg skal plugge i grafikkortet da Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jepp hovedkortet er koblet til det integrerte skjermkortet. Det som da skjer er at når du plugget i ditt skjermkort så ble dette deaktivert, og utgangene som da er koblet til, blir da naturligvis døde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå