HelloKjersti Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Regissøren tok hatten og gikk etter uenigheter. Les hele saken Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 It's Max Payne all over again Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg støtter Verbinski i å droppe en Bioshock-film, dersom aldersgrensen ikke blir 17+. Å lage en barnefilm av en dataspill som hadde 18-årsgrense blir å spytte fansen i trynet. Kanskje... en kickstarter? ;D 3 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 KICKSTARTER! Eller så kan jo jeg overtales til å gjøre det altså... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Å sette den til en 15-års aldersgrense tror jeg ville gå helt fint. Er jo slik at R-rated filmer ofte får færre investorer som artikkelen sier. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg støtter Verbinski i å droppe en Bioshock-film, dersom aldersgrensen ikke blir 17+.Å lage en barnefilm av en dataspill som hadde 18-årsgrense blir å spytte fansen i trynet.Kanskje... en kickstarter? ;D Mortal Kombat filmene og serien var jo sinnsykt bra! Lenke til kommentar
Fergufication Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 At produsenter/regissører viker fra prosjektet pga. av at grådige investorer vil ha lavere aldergrense for å tjene mer penger er jeg faktisk ganske enig i. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå